Často kladené otázky

Účty

Musím si otvoriť účet na objednanie?

Nie je potrebné vytvárať účet na objednanie z OhMyCandyBox. Môžete objednávať v režime hosťa.

Aký je účel mať účet na OhMyCandyBox?

Vytvorenie účtu vám umožní uložiť vaše údaje (adresa, spôsob platby atď.), ľahšie sledovať vaše objednávky a mať prístup k histórii už odoslaných objednávok.

Prečo mi hovoríte, aby som si vytvoril účet, keď som už objednal?

Na OhMyCandyBox môžete objednávať bez vytvorenia účtu. Napriek tomu našim stálym zákazníkom odporúčame, aby si vytvorili účet, aby mohli ľahšie objednávať, mali prístup ku všetkým funkciám stránky a personalizovaný zážitok na stránke.

Budem mať prístup k svojej histórii objednávok, ak si vytvorím svoj účet po objednaní?

Áno! Objednávky v režime hosťa budú uvedené vo vašom účte (pokiaľ si ho vytvoríte s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste použili pri objednávaní). Ak máte viac e-mailových adries a chcete všetko centralizovať na jednom účte, môžete kontaktovať našu zákaznícku službu.

Naše produkty

Produkt, ktorý hľadám, už nie je na sklade, kedy sa vráti?

Napriek usilovnej práci tímu pre nákup OhMyCandyBox sa často stáva, že nám dôjdu produkty, ktoré ste hľadali.


Vyzyvame vás, aby ste zanechali svoj e-mail pri dotknutých produktoch, aby ste dostali oznámenie e-mailom, keď bude položka "opäť na sklade" na OhMyCandyBox.


Potom si ho môžete rýchlo zakúpiť!

Vaša objednávka

Mám promo kód, ako ho môžem využiť?

Po potvrdení nákupného košíka nájdete na pravej strane pole „promo kód“, do ktorého musíte zadať promo kód.


Na potvrdenie jednoducho kliknite na "aplikovať".


Nezabudnite skontrolovať, či bol kód zohľadnený pred potvrdením objednávky.

Ako môžem pristupovať k sledovaniu svojej objednávky?

Svoju objednávku môžete sledovať tak, že prejdete priamo na svoj používateľský účet, kartu "moje objednávky", keď sa prihlásite do svojho účtu.


Ak ste si nevytvorili účet, svoju objednávku môžete sledovať aj kliknutím na sledovací odkaz, ktorý sa posiela e-mailom, hneď ako balík opustí sklad.

Chcem zmeniť svoju objednávku

Žiaľ, nemôžeme pridať ani odstrániť jednu alebo viac položiek z objednávky, akonáhle dorazí do nášho systému.

V mojej objednávke je chyba

Naším cieľom je, aby ste boli úplne spokojní s obsahom vášho balíka a prekvapenie zostalo v platnosti!

Naše objednávky sa pripravujú ručne, starostlivo, ale niekedy sa vyskytnú chyby a je nám to ľúto.

Po prijatí vašej sťažnosti sa naša zákaznícka služba vašou sťažnosťou zaoberie v najkratšom možnom čase.

Doručenie

Aké sú dostupné spôsoby doručenia?

Všetky objednávky doručujeme na domácu adresu prostredníctvom DPD, spoľahlivej kuriérskej služby, ktorá umožňuje rýchle a bezpečné doručenie.

Do ktorej krajiny doručujeme?

Chceme mať možnosť zdieľať skúsenosť OhMyCandyBox po celej Európe!

Pre teraz doručujeme do Chorvátska, Slovinska, Slovenska, Maďarska, Rakúska, Nemecka, Českej republiky a Poľska.

Zadal som nesprávnu adresu doručenia, môžem ju zmeniť?

Ak ste zadali nesprávnu adresu na doručenie, možno ju predsa len môžeme zmeniť, všetko závisí od toho, či bola vaša objednávka spracovaná v sklade alebo nie.

Ako náhle je spracovaná, už ju nebudeme môcť meniť, ale ak ste rýchlejší ako blesk, môžeme ju aktualizovať bez problémov.

Neváhajte nás kontaktovať na kontakt@ohmycandybox.sk, aby ste nás rýchlo informovali.

Koľko je doprava?

Náklady na dopravu sa zobrazia pri objednávke a závisia od krajiny dodania.

Doprava je zadarmo pre všetky objednávky nad 49 € pre Chorvátsko a Slovinsko, a nad 89 € pre všetky ostatné krajiny.

Ako dlho trvá doprava?

Všetky objednávky sú doručené v priebehu 2 až 4 pracovných dní.

Platba

Aké spôsoby platby sú akceptované?

Môžete platiť online kreditnou kartou: akceptujeme CB, Visa, Mastercard, Maestro, predplatené karty (CB, Mastercard, Visa) ako aj karty American Express.

Taktiež akceptujeme PayPal a platbu na dobierku!

Nenašli sa žiadne výsledky....

Nenašli ste svoju odpoveď?

Naša zákaznícka služba vám rada pomôže.

Kontaktujte nás